Ukoliko se oglasi ne prikažu odmah, molimo osvježite stranicu!

23 comments:

Anonimno kaže...

Trazim posao vec 4 sod u bjelovaru i nikak da nadem a na birou sam kakva je to zupanija koja nece pomoci ljudima koji su voljni raditi...

Anonimno kaže...

zavrsio sam skolo i nemugu nikako naci posao.kakva je to zupanija koja nece pomoc svjim ljudima....

Anonimno kaže...

Kako vi mislite da netko nađe posao kad objavite oglas u zadnji cas, svakodnevno pratim ovu stranicu, jucer oglasa za konobara/konobaricu nije bilo, sad vidim da se treba doc danas u 10h. Kako da se kloniram.

Anonimno kaže...

Sad sam isla predai zamolbu za posao, na post koji je objavljen danas i radnica je vec nadena..pa zar se radnik ne trazi do karaja natjecaja koji vrijedi mj. dana? U danasnje vrijeme svi dobivaju posao preko veze..

Anonimno kaže...

Oglase stave jer moraju stavit takav je zakon, oni svi vec unaprijed imaju nadjenog radnika, tocnije netko iz familije...

Anonimno kaže...

istina živa da je sve namješteno,zadnji primjer je oglas za pozivni centar Irida Daruvar,oglas trajao 5 dana a 4 dan više nisu molbe primane...šta više reći...

Anonimno kaže...

iskreno ja nisam stavljala oglas ali trazim radnicu za kafic... informacije na 091 2288011

Anonimno kaže...

istina poslovi su namješteni i ja sam radila par god i sama si našla posao ali ne preko biroa .sramota za bjelovar .u petom mjesecu mi izlazi porodiljni i već me sad muka lovi gdje naći posao jer što god je na birou dobiu oni koima oisao uopšte nije potreban ili oni koji imaju vezu a to je sramota .molit ću boga da opet sama pronađem posao jer biro hm.prijavljujemo se bezveze u nadi da će nam naći posao još nas sile na koje kakve razgovore kako naći posao kao da smo bedasti .toliko

Anonimno kaže...

evo još nešto smješno vrtić državni u bjelovaru raspisan natjećaj za čistaćicu za stalni radni odnos a oni već imaju tu čistačicu ali njihov odgovor je forme radi oni tako moraju .smješno ali istinito.nije to jedini slućaj za koji ja znam

Anonimno kaže...

Sramota ljudi sramota na njih se nista i nitko nemoze osloniti!Žalosno ali istinito :(

Anonimno kaže...

biro djelatnici pa važno im je: gablec, šoping po placu, kava u kafiću a fala bogu ima ih po sobama kolko oš bitna im je administracija a ti se magare nadaj poslu skrivaju se iza kojekakvih prezentacija i organizacija sezonaca tek tolko da popune radno vrijeme imaju sve podatke i karakteristike o nama toćno znaju koga kojem poslodavcu uputit al nelez vraže pa treba maltretirat starce,vozi me na razgovor,plati klopu,izgubi dan al si bar svojim dolaskom i troškom napunio buđet pa dođite u što većem broju da se družimo bar nešto od svega

Anonimno kaže...

Žalosno je to da sam pored završene visoke škole u Bjelovaru morao ići raditi u Vukovar cijele prošle godine, 220km od moga grada, jer nakon nekoliko mjeseci obećavanja zapošljenja na faksu, obećanja su isparila, jer dragi moji od obećanja se vjerujte nemože živjet!

Anonimno kaže...

bjelovar kao bjelovar ja sam zaštitar licencirani i sramota me kakve sve budale rade kao zaštitari a kamoli kad se pogleda koliko ih ima na crno, a kad se zaposliš radiš od 12 pa na dalje sati ja sam radio dan i noč svaki 4 dana znači odradim od 7 ujutro do 19 naveče onda od 22 do 6 ujutro i onda od 7 ujutro opet do 7 naveče i onda kaze gospodin maras u klemm-u dečki ništa neradite i to vam je teško i tako a put se plača samo pola također tako i gospodin kovač koji plaču uplačuje svaki mjesec sa zakašnjenjem na 2 puta i da neprićam dalje. SRAMOTA NE BJELOVARA NEGO CIJELE HRVATSKE! jer tako to kod nas ide nemaš nikog i novaca nemaš šta ni tražit u hrvatskoj.

Anonimno kaže...

apsolventica sam,imam 27 godina,trazim bilo kakav posao osim konobarenja,moze i peglanje,ciscenje,u domacinstvu,cuvanje djece,bilo sta jer posao mi je jako potreban 099 193 5072

Anonimno kaže...

I ja također tražim bilo kakav pristojan posao, prodavačica sam po struci imam 20god 092 296 0986

Anonimno kaže...

tražim bilo kakav ,pristojan posao,čuvanje djece,staraca,po struci sam prodavačica imam36g 0996863872

Anonimno kaže...

Oglas za prodavacicu u parfumeriji..primamljivo..nakon razgovora sve pada u vodu, oni uoce nemaju poslovnicu, radi se terenski i do neke dobe u noci..prvo moras uloziti za te njihove testere da bi mogao raditi..ovo nije za povjerovati, a ljudi se havaju bilo cega samo da nadu nekakav posao..prevaranti nista drugo..

Anonimno kaže...

imam 27 god,s iskustvom,cuvala bi djecu,cijena 15 kn/h,bjelovar,099 193 5072

Anonimno kaže...

dok kod bude korupcije u drzavi bit ce je svugdje,tek kad drzava u svojim redovima iskorijeni korupciju i kfene na privatnike inda ce bit dobro.Ili da opet dodje komunizam

Anonimno kaže...

strojarski tehničar sam po struci, sss, nakon toga sam završio za kriminalistu, i poslije VSS dipl. krim....

tražim posao na području Daruvara, Bjelovara i okolice...

Anonimno kaže...

28 god,cuvam djecu u svojoj kuci,blizina srednjoskolskog centra,cijena prema dogovoru,0991935072 :-))

Anonimno kaže...

ovo je katastrofa zavrsila sam trgovacku skolu a nigdje posla nema drzava nam je u banani -.-''

Anonimno kaže...

VOZAČ,ozbiljan, odgovoran i dosljedan u obnašanju poslovnih zadača, ne pijem i ne pušim. Na raspolaganju 24 sata, honorarno, povremeno ili na ugovor o djelu. Tražim posao osobnog vozača ili vozača autobusa. Posjedujem B,C,E i D kategorije profesionalnog vozača. Završenu SSS, smjer cestovni. Govorim njemački, razumijem i slabije govorim engleski.
tel 095-84-888-64

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates