Ukoliko se oglasi ne prikažu odmah, molimo osvježite stranicu!

25 comments:

Anonimno kaže...

feniks ne plaća radnike

Anonimno kaže...

radiš primjer 3 mjesec dopiješ prvu plaću tek u devetom,savjet ne prijavljujte se na oglas

Anonimno kaže...

baš sam vidio oglas.zovem broj al mi se nitko ne javlja.znate li šta o firmi?

BIVŠI RADNIK FENIXA kaže...

LJUDI, BOLJE I NIGDJE NE RADITI NEGO U FENIX-u. MOJ SAVJET.SVI DO JEDNOG SU POŽALILI ŠTO SU TAMO RADILI

Anonimno kaže...

kako onda mogu stalno primat radnike a neplacaju, koji je njima kurac, ja sam se prijavio za poso u firmi FENIX o obecanje je sve naj,naj zanaci radi 3 mj i kuci bez novaca hahahahahah

Anonimno kaže...

FENIX.... samo to ne

Anonimno kaže...

Ja radio za D2 par dana...sranje..nemojte nikad ko prodajni predstavnik... samo puka obecanja

Anonimno kaže...

Fenix stalno prima radnike zato što svi odrade dva mjeseca i kad vide da nema love daju otkaz. Ali možete svi izvući lovu ako se organizirate i prijavite INSPEKTORATU. NEDAJTE SVOJ KRVAVO ZARAĐEN NOVAC. Ja sam za svoje pare činijo i mnogo opasnije stvari.

Anonimno kaže...

Dragi ljudi,ako itko planira ici raditi u caffe bar Ritz u Pozegi,bolje ne,uvjeti glede svega su uzasni,niti postovanja,niti novaca a nista ni od prijave.

Anonimno kaže...

Dobri ljudi,samo da se zna,ako netko planira ici na sezonu u Novalju u caffe bar Sirius,ja mu preporucujem da neide jer je tamo pakao,bila mi je frendica,dozivjela je veliko razocarenje i vratila se kuci bez kune.Tretiraju ljude kao smece.

Anonimno kaže...

Sezonci,pazite za koga idete raditi na more,kaktus resort u SUPETRU na Bracu,bolje ne,bila sam,placa ispod minimalca,smjestaj uzas,uvjeti nenormalni,vratila sam se kuci nakon mjesec dana bez kune.

Anonimno kaže...

EKO GARTEN sranje kurvanjsko svako malo mjenjaju ''sobarice'' ;)

Anonimno kaže...

pa dokle ta privatna smečaneljudi ...pa dobro treba ih jednom spustiti na zemlju ili ispod... pogotovo sistem zapošljavanja samo svoj svoga gadi mi se npr vinkovič vinarija nosi svoju vodu marendu kantu za branje i 4 kn po kašeti i čekaš novac 4-5 mj.takav rad nema po primorju nek se ugleda na istru i dalmaciju

Anonimno kaže...

Gradska kavana u porecu je sranje ako imalo imate pameti necete tamo ic radit,siptari jadni ne placaju

Anonimno kaže...

Ljudi nemojte se petljati sa "onima" u eko-gardenu jer su to neškolovane seljačine koje nikada nisu čuli za profesionalnost i lijepu riječ a i ostati čete bez plaće. PROVJERENO !!!
( a i vidite da svaka 2-3 mj. traže nove radnike )

Anonimno kaže...

TC ŠPED je firma volonterskog rada -18h dnevno vožnje kamiona i ostanete bez kune,naravno uz enormne cifre prijave i obećanja bez granica.Tako da radije sjedite kući uz turske serije...

Anonimno kaže...

Neidite radit kod Zugaja u SUPRA LINK ili nekadasnji LUX-ART,radis ko budala a novce dobijes kad se sjeti i to pomalo,dok gazda vozi auto od milijun kuna radnici nemaju sta ni jesti

Anonimno kaže...

Ljudi ni slučajno ne idite u bipu raditi ja sam radila tamo i jakoooo se razočarala,plaća mala a prekovremenih ko u priči neplaćenih,i još se naradiš ko majmun.to je sve samo ne parfimerija.tamo ko na kolodvoru ljudi samo dolaze i odlaze.bolje sjedit kod kuće mirnih živaca

Anonimno kaže...

SAMO REVOLUCIJA LJUDI, SAMO REVOLUCIJA, A NE MIRNI PROSVJED. NA STOKU SE MORA ŠTAPOM. MAJKU IM .........

Anonimno kaže...

najveći lopov Pero Soldan vl Mobilije,lopov nad lopovima

Anonimno kaže...

svaka cast pojedincima al u brodu mislim da nema postenog gazde,kod kuce prave vinarije,bazene i voze bijesna auta a radnici sva tri mjeseca dobiju par kuna.to treba sve pozatvarat na goli otok

Anonimno kaže...

ljudi imali ko iskustva s restoranom jelen

Anonimno kaže...

Bagra iz Eko Gardena opet traži sobaricu - ne budite ludi da se prijavite kod tih seljačina jer nitko nije radio duže od 2-3 mj. i svatko je potraživao svoj novac na kraju !

Anonimno kaže...

žene budite pametne i ne ponižavajte se pred najvećim židovima u gradu koji če vas dobro iskoristiti i na kraju nećete dobiti niti jedne kune - pogađate, radi se o eko-gardenu !

Anonimno kaže...

Nemojte ići raditi u obiteljski dom ''Kelava'' u Podcrkavlju, žena je psihijatrijski slučaj. Drži ljude gladne i boje je se ko vraga. Provjereno!

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates