Ukoliko se oglasi ne prikažu odmah, molimo osvježite stranicu!

26 comments:

Anonimno kaže...

neka mi neko kaže kako do posla čistačice u školi već nekoliko sam molba poslala ali ništa pomagajtte ako možete

Anonimno kaže...

a moja ženo...vrlo jednostavno neka je vec pocela cistit dok ti šalješ molbu...ako me kuziš...

Anonimno kaže...

Ako nekome zatreba ugostiteljski radnik (kuhar) na podrucju splita,ili pak nekih drugih poslova neka se javi 0958139777 ... voljan rađe

ss kaže...

Ako nekom treba pizza majstor sa višegodišnjim iskustvom sa poznavanjem tal.kuhinje na području Splita molio bi da me kontaktira na broj:
0981310022 Hvala!

Anonimno kaže...

pizza majstor 0955366004

Anonimno kaže...

Ako nekom treba kuhinjska radnica na području Splita i šire s mogućnošću smještaja sada za blagdane neka se jave na 0977153725 hvala!

Anonimno kaže...

Cuvala bih stariju zenu - pola dana (kuhanje, spremanje odlazak u ducan) ili bracni par..u obzir dolazi i cuvanje djece uz poduju..javite se s povjerenjem na tel.0915734832

Anonimno kaže...

Izvrstan kuhar za jela po narudbi alla cart..stoji na raspolaganju vec od prvog mjeseca - ozbiljne ponude na tel.0955730455

Anonimno kaže...

Ako trazite iskusnog konobara taj sam. Zovite me na 0917923355

Anonimno kaže...

bilo kakav posa u MAKARSKOJ CURA 26 GOD BR.0921422557 HVALA VAM

Anonimno kaže...

kv vozac 35g savisegodisnjim iskustvom . mikser,kiper trazi posao.mob.0912645890

Anonimno kaže...

TRAZIN U STRUCI POSAL HITNO ZAVRSENA SREDNJA SKOLA SMIJER SLASTICAR. IMAN RADNOG ISKUSTVA 1 misec i 28 dana KONTAKT 097 780 3745 MARIJANA

Anonimno kaže...

Trazim posao pastira,pecem janjce dugogodisnje iskustvo.posao dostave na b.kat.cuvara ili pom.radnika hvala 091 169 3939

Anonimno kaže...

Trazim posao u pekari kiosku slasticarni ili posao trgovca st.solin zena 30 god.099 649 7646

Unknown kaže...

imam 20 god zanimanje sumarski tehnicar,iskustvo rad na gradevini(pomocni radnik) te konobar,hitno trazim posao u bilo kakvom poslu voljan nauciti broj:099 646 5113,hvala

Unknown kaže...

30g,trazim posao vozaca u splitu,kategorije b,c,c+e,d,iskustvo u medunarodnoj spediciji,dostavi,prijevozu putnika

Anonimno kaže...

Ne znam zašto objavljuju natječaje kad na tim radnim mjestima već postoje podobni ljudi iz sela poslodavca.

Anonimno kaže...

U četvtak izašao natječaj 25.01.2012. Odreda izviđača pomoraca "Posejdon" Split za mjesto 2 pomoćnika djeci s posebnim potrebama. odmah nazovem broj 091 2861912 a tamo mi se javi neki čudni glas i kaže da je već popunjeno. Kako je već popunjeno kad nije istekao rok prijave nije mi jasno. Ko tu koga vesla. jesu li svi retardirani.

Anonimno kaže...

pozz ako nekom treba radnik imam 19god i hrvatski pasos zivim u bosni volio bi raditi u hrvatskoj bilo kakav posaoo sve infor 0603177840

Anonimno kaže...

zašto zavod za zapošljavanje objavljuje oglase kad već na traženom poslu rade tko zna od kada?

Anonimno kaže...

Tražim posao pomoćne kuharice,imam završenu školu za kuhara na području Makarske. Može i bilo koji drugi posao imam iskustva i u radu u trgovini. Imam 22godine i nisam udana i nemam djece.. Imam svoj smještaj. Samo ozbiljne ponude na 098 928 2980

Anonimno kaže...

Tražim posao čistačice-treba poznavati ravnatelja škole..piši propalo.Zatim poso trgovca..obavezno poznavanje engleskog jezika,napredno znanje rada na računalu,b kategorija,čak u zadnje vrijeme i sliku,vjerovatno daju i 3 plaće a ne otvaraju javnu kuću,a na mojem radnom mjestu rade ljudi koji su svoj posao naučili jer im je neko pružio šansu a za nas izgubljenu generaciju..ništa.ŽAO MI JE SAMO ŠTO SE NISAM UDALA ZA SVEKRA DOK JE BIO ŽIV PA NASLJEDILA NJEGOVU MIROVINU JER DO SVOJE TEŠKO DA ĆU DOĆ NA OVAJ NAČIN,A NE MOGU SE UDAT ZA OCA.JBG...SA 20 NIJE BILO POSLA JER JE BIO RAT A JA MLADA I BEZ ISKUSTVA A SA 40 ME NITKO NEĆE JER SAM STARA ...TRALA LALA LALA LA ALA LUDILA...

Anonimno kaže...

POSAO ČISTAČICE I TO U ŠKOLI,MA ŽENO ZABORAVI. IMAM VEĆ NEKOLIKO ODBIJENICA OD STRANE ŠKOLE. DAJU OGLASE A VEĆ JE GOSPODJA KOJA JE DOŠLA RADITI PRIMILA PRVU PLAĆU.

Anonimno kaže...

Zašto se samohranim majkama ne da šansa za osnivanje radnog odnosa? Voljela bih čuti i druga mišljenja jer već dvije godine aktivno tražim bilo kakav posao i ništa.

Anonimno kaže...

Cura ,18god.sa otoka hvara - mjesto hvar trazi sezonski posao ciscenja apartmana,prodavanje na štandu ili pranje suđa....javiti na e-mail niki18@net.hr

Anonimno kaže...

Trgovacko drustvo iz Pule trazi ATESTIRANE varioce co2 za rad u Italiji , ponude slati na metal1sistem@gmail.com

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates