Ukoliko se oglasi ne prikažu odmah, molimo osvježite stranicu!

19 comments:

Anonimno kaže...

burza rada postoji samo zato da jadničci koji nemaju nikog svog da ih progura na neko suvislo radno mjesto,bleje u oglase izvješene na oglasnoj ploči,svjesni da posla nema i da ga neće ni biti,osim kod munjenih polodavaca,koji se ponašaju kao franjo tahi svojedobno.tko tvrdi suprotno,neka se javi,boook!

Anonimno kaže...

Zašto dajete prekvalifikacije ljudima koji nisu zainteresirani?? Osobno poznam curu koja je prošla tečaj za Web dizajnera a nema kod kuće ni kompjuter!? Završila je školu po skraćenom programu, tekstilnu. Ah, pustili su me na Pučkom, njima ti je važno samo da poberu lovu rekla mi je. Naravno da ne treži posao jer ništa ne zna. Dakle bačeni novac a koliko još takvih maminih i tatinih sineka i kćerkica ima.

Anonimno kaže...

najzalosnije je u prosvjeti,skole daju oglase za profesore a na tom radnom mjesto vec mjesecima radi netko tko je dao od 5000 do 10 000 eura za to mjesto.Ravnatelji su postalali Bog i batina,sve za lovu.

Anonimno kaže...

i mene poslao zavod prošle god kao ono besplatno za nezaposlene na tečaj informatičara...ali u slučaju da ne prođeš moraš im vratit 10 000 kn a oni tebi bi dali samo 1500 za poticaj.... mislim ono besplatno ne?? ali na kraju sam odustala na vrijeme jer gde bi ja njima zmogla te pare za vratit ako nebi prošla a nigdje ne radim....gde tu ima logike??? a što se tiče pronalaženja posla prek burze več 2 god doma sama tražim neki posao jer od burze nema nikakve koristi....i da osobno mislim da oni ni jednog poslodavca ne provjeravaju dobro bitno im je samo da su aktivni i da objese na oglasnu ploču neki oglas....

Anonimno kaže...

Burza rada postoji samo kako bi debili zaposleni tamo primali lijepe plaće i imali za budale nezaposlene ljude.Ma kakvo traženje posla, molim Vas lijepo....tko je tu lud ..kome je ikad HZZ pomogao

Anonimno kaže...

Meni nikad burza nije našla posla a izgleda da ni neće. Završila sam sve njihove programe, počevši od osnove informatike, poduzetništva, i prekvalifikacije. Obavezali se da će mi naći posao u prekvalifikaciji u roku godinu dana a eto prođe skoro i druga godina a od posla ništa. osnove informatike hodala sam uzalud jer koje su učile ništa više nisu znale kao i ja pa neznam kako bi one mogle naučiti osobu informatike koja ni računalo ne posjeduje.Glavno da je to sve EU plaćao uzalud.

Anonimno kaže...

Nije li vam jasno da Hrvatski zavod za zapošljavanje ne traži posao nikome, već posreduje pri pronalaženju poslova i upošljavanju. Ako im se obratite da zaposlite nekoga sa poticajem ... ne možete ako nemate pozitivno poslovanje, a kako ga imati ako ste početnik, znači ni vi ne možete nekome pomoći da ga zaposlite i da na taj način napredujete u svojim zamislima koje su ostvarive, ali ne možete sami raditi. No, oni koji znaju kako pokupiti poticaje i nakon godine dana otpustiti radnike, pa istu radnju ponoviti, jako dobro znaju svoj posao i takvima se uvijek stoji na usluzi. Isto tako neki dobro i debelo koriste usavšavanje kako bi dobili, ako ništa drugo, bar novčiće, a poslije usavršavanja se ni ne trude naći posao, pa zašto i bi?! Zato posao tražite sami, nemojte čekati na Zavod, jer oni kao što sam naprijed navela, samo posreduju pri upošljavanju, nemojte kriviti uposlenike na Zavodu, oni samo rade svoj posao za koji su plaćeni, krivca treba tražiti negdje gdje nama nije dostupno.

Anonimno kaže...

BURZA JE NAJVEČA FIRMA,JEDINA PRIMA RADNIKE.NE RAZUMIJEM KAKO SE IMA PARA ZA NAKNADE,A ZA PLAČE I OTVARANJE NOVIH RADNIH MJESTA NEMA.BURZA JE ZID PLAČA,LJUDI JEDNOSTAVNO MOLE ZA POSAO.NIKADA NIKOME NISU OBJASNILI NI POMOGLI U VEZI PAPIRA KOJE SMO ZAPRIMILI TOKOM RASKIDA RADNOG ODNOSA SAMO JAKO GLEDAJU KAKO ČE LJUDE SJEBAT.OVI SVI SINDIKATI RADE ZA BURZU JER SU PODMIČENI,NEMA BOLJITKA ZA NAS.SAMO PRAZNA OBEČANJA.AKO SI NE POMOGNEŠ SAM NEČE TI NI BOG.

Anonimno kaže...

nek se javi netko kome je burza ikad pomogla. Meni su poslali kao SMS da se javim poslodavcu, a natječaj je prošao prije 6 dana. I sad neko veli da burza pomaže. Je, tam su se uhljebili ko medvjedi, a mladi nemaju posla.

Anonimno kaže...

evo mene burza poslala raditi u jednu pekaru.poslodavac mi ni prvu placu nije dao na vrijeme za svaku ga moram moliti doprinose mi ne uplaćuje, radim najmanje 215 sati mjesečno. tko će m meni platit te silne prekovremene?

Anonimno kaže...


26.11.2012.nema smisla slati molbe za posao,osobito za poslove spremačica,jer su mjesta već ionako popunjena,ili se zna tko će biti primljen,a to sigurno neće biti majka četvero djece,nego gospođa...da napišemime i prezime njeno...?

Anonimno kaže...

Ja ču Vam reči tko ostaje na takvom radnom mjestu. Žene koje su si jakoooo dobre sa gazdom pa si mogu dopustiti da ne dolaze na posao a piše im se satnica dok druga glupača mora čistit njihov odjel. Ili ako ste alkoholičarka i drolja koja ima aferu sa zaposlenikom poslovnog objekta koji čistite. E onda možete raditi a poštena žena koja na takve stvari upozori dobiva otkaz.

Anonimno kaže...

Ajde,narode,nemojte tako crno gledati to što smo brojka na burzi,sad će doći lik u crvenom,sa munjenim upregnutim sobovima,pijan kao letva-i on će riješiti sve naše brige-ako smo bili dobri,naći će nam posao(hahahaha...)Sretan Vam Božić!

Anonimno kaže...

Gle čuda,pa ipak netko čita ovo što su ljudi napisali,neka,i treba se narod ohrabriti,ljudi,pišite o svemu što vas muči i što ne valja,pa nek bude što bude!

Anonimno kaže...

..na burzi sam več dvije godine..od posla ništa!
dizajner sam unutarnje arhitekture i jedino za šta su me zvali je to da odem na prekvalifikaciju
spremačice :)
..i da, svaki mjesec da mi stisnu štambilj!

Anonimno kaže...

Ovaj biro vam nikad neće posao naći... Prvi put kad sam sošla da se prijavim nakon završetka srednje školi dobila sam samo papirić za grupno inf i individualno savjetovanje i šta mi je rekla moja savjetnica da se za 1 mj opet moram pojaviti da će probati naći nešto i s toga nije bilo ništa jer sam ja opet došla i rekla mi je da ako u roku od 6 mj ne nađem ništa da će mi oni nači... I ako ne upijem si sama ništa naći opet će oni da mi sole pamet s tim da ako ne uspijem ništa naći da mi budu oni našli... Pa haloo oni ne rade ništa samo glume i uživaju, imaju lijepu plaču i ne fali njim ništa.... A mi se nek borimo i tražimo.... Sramota... Glavno da oni prodajeju maglu na svome radnom mjestu i boli ih ona stvar za nas nezaposlene

Anonimno kaže...

eh.....kakvi radnici i posao traze.....izgleda da se svi javljaju:trazim posao ali molim boga da ga ne nadjem.....stoga...po medjimurski:ko oce delati taj si bu posel nasel,i to bilo kakav,a ko nece....nek se snadje....

Anonimno kaže...

hrvatska je to,....

Anonimno kaže...

lopovi objavljujete natječaje a kad dodeš pitati za posao več su zaposlili nekog prije nego je uopšte natječaj objavljeni na burzi

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates