Ukoliko se oglasi ne prikažu odmah, molimo osvježite stranicu!

6 comments:

Anonimno kaže...

ovdje ima oglasa za posao koji su objavljivani više puta.ja sam se svaki puta odazvala,nisam dobila nikakav odgovor.nakon što je treći put objavljen oglas,ja sam se ponovno javila i naglasila da se ne javljam prvi put;oni su me pozvali na razgovor za posao.Zakasnila sam 3min jer nisam mogla naći zgradu gdje sam trebala doći.kad sam došla,oni su me otpilili jer sam zakasnila i sad opet već drugi put vidim taj isti oglas.da naglasim,to je bila stambena zgrada,pozvonila sam na interfon na kojem je pisalo prezime..nigdje nije bilo kakvog obilježja da je tu bilo kakva firma..čista prevara.

Anonimno kaže...

Da,radi se o cardi centru..ja bi htjela taj posao,pokušat ću ponovno.

Anonimno kaže...

ja sam radila u kardi centru bez prijave i bez place

Anonimno kaže...

isto kao npr. za prodavača odjeće vidim oglas traže 2 do 3 godine iskustva. Presmješno,, ko to ne bi znao radit? za bilo kakav posao treba veza.jadno

Anonimno kaže...

za prodavača odjeće plaća po postotku od prodaje dobiješ minimalac
i onda vraćaš gazdi

Anonimno kaže...

cardi centar muljatori!!!! nisam ni plaću dobila kad sam radila.. ne znam šta im malo ne pronjuškaju po papirima i vide gdje rade, nemaju ni obrt kak bog zapovjeda...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates